Sunday, September 4, 2011

Money .. Mommy .. Moneyyyy..

Selama usia Agharr  Setahun tiga bulan ni.. saya dah sedar.. perkataan Mamma yang di sebut hari-hari tu, bukan lah merujuk kepada diri saya. Tapi... Mamma.. menurut Agharr ialah susu. Kalau memanggil saya pulak Agharr akan membahasakan Maaa... Susah sangat Agharr nak sebut Mommy.. jadi, dari siang tadi saya menyebut Mommy berkali-kali akhirnya terkeluarlah perkataan Monnney dari mulut Agharr.. Oleh itu dari waktu itu hinggalah sebelum Agharr tidur tadi.. panggilan Agharr untuk saya ialah Money.. Ummmm.. Ye laah Agharr.. Money pun Money lah..Kite cuba lagi esok ye sayanggg..







8 comments:

  1. hehe cute je last2 panggil MONNEYY..hehehe die confius kot..xpe,try again ye..

    Salam Lebaran.

    ReplyDelete
  2. Tu laa susah sgt dia nak mnyebutnye..hehe.. Salam Lebaran kat Shahirah jugak.. Tq ye sudi jnguk blog ni & follow.

    ReplyDelete
  3. Comelnya..takpe la asalkan ada iras2 sebutannya...ahnaf pula panggil umi, uuuummmmaaaa...hehe lawak plak dengar

    ReplyDelete
  4. Baby Agharr panggil duit laa...nak bg Mommy dia sentiasa kaya & berjaya

    ReplyDelete
  5. Ye ke Umi.. Ahnaf pnggil uuummmaa.. kalo cmtu..mmg dorang susah sket nak sbut bunyi Miiiii mcm Mommyyy...Ummmiii..ooo gitu..hihihi.. tp mcm best jek Ahnaf pnggil Ummmaa tu kan..hehe

    ReplyDelete
  6. Weeehuu.. Abah Agharr nyampuk2 kat sini ke..hahah.. Moga2 Mommy ada Money byk2 hehehe..kann Abah??

    ReplyDelete