Friday, August 26, 2011

Pening Raya..(Tak Pasal-pasal)

Ramadhan dah hampir di penghujungnya. Persiapan menyambut Aidilfitri ni masih belum lengkap lagi. Frust skit, sebab masih tak jumpa lagi jubah untuk Agharr. Nak belikan Baju Melayu, tapi kepala ni asyik terfikir-fikir bila lagi laa Agharr akan pakai baju Melayu tu nanti.. Takkan pagi raya je kott.. Pening jugak nak fikir ni.. Ada pulak satu perasaan lain datang, nak jugak tengok Agharr 1st time berbaju Melayu.Isshhh.. Suami pulak semalam dah start mogok, kalau tak jumpa jubah Agharr, dia pun tak nak cari baju raya jugak. Hmmmm.. Kalau macam tu.. sudah laaah.. Suka hati korang laaa... Kite tengok je laa macam mana nanti.

Agharr.. dah2 jom balik!!


Ishh.. Comey plak kakak nih..


( Uiiikkkss Agharr...Ape ko buat tuh??? Pengsan laa Mommy mcm nih..)

6 comments:

  1. super cute & klakor..jaga2 kak...bahyer tu..hehehe

    ReplyDelete
  2. Bapak sedara panggil dia Shin Chan...hehehe

    ReplyDelete
  3. hehehe..masa kcik nih dia buat mcm tu mcm klakor jek Leeda.. kalo dah besor mmg bahaye..btol2 pengsan kite dbuatnye..hihi

    ReplyDelete
  4. Kcik2 dah mcm tu..jgn terbawak2 smpai ke besar mcm tu sudah lee.. Tq Amirul sudi follow blog akak..

    ReplyDelete
  5. Hi Abah Agharr.. agak2 awk mcm tu ke msa kcik2..menurun kat ank kite nih..hahahah

    ReplyDelete