Friday, June 3, 2011

Yummmy Easy Butter Cake..

Bila 1st time nak buat cake, tentulah saya cari resepi yang paling mudah dan bahan-bahan paling sikit untuk saya cuba. Butter Cake.. saya dapat kat sini .



     


      Hasilnya.... Nampak macam cake..hehehe dan... bagi saya, memang sedap untuk percubaan pertama saya ni..Kira boleh laaah. Saya suka moist texture butter cake ni dan yang penting rasanya tak manis sangat. Yummyyyy..


      6 comments:

      1. amboi gebunyaaa kek butter ni, i pun suka kek butter selain kek coklat.. hehe

        ReplyDelete
      2. mmmmm...sedapnya...nak sikit boleh? nampak gebu sangat...

        ReplyDelete
      3. Hehehe.. tetap tak bleh lawan kek coklat Mamma Olyn. Yummmmyyy..

        ReplyDelete
      4. Alaa umi.. segan plak pakar kata kek butter kite gebu..hihihi. kek x gebu tp sy plak yg naik gebu nih..hihihi

        ReplyDelete
      5. memang kek tu nampak gebu sangat...tak pe naik gebu, yang penting cinta suami pada kita pun meng'gebu' juga...

        ReplyDelete
      6. Hehe, terima ksih Umi..Betul2.. cinta suami pun nak mkin mng'gebu jugak.

        ReplyDelete