Saturday, May 14, 2011

Selamat Pagi Mc D.. 4 a.m.. hehehe

Ape yang peliknya hari ni ye selain dari komen kat blog saya hilang?? sebenarnya pagi tadi kami sekeluarga 'Bersarapan" di MC Donald..So What!!

Tapi kitaorang keluar rumah pukul 4 pagi..hehe.. Ok! menu breakfast tu memang start pukul 4 a.m. Tapi tak semestinya nak kena keluar pukul 4 pagi tu jugak kan..haha

Tak de laa, sebenarnya kitaorang jemput adik saya kat Puduraya pagi tadi, dalam perjalanan balik tu laa tiba-tiba nak singgah McD tu..  itu yang kitaorang angkut sekali Agharr tengah tido tu.. macamana Agharr boleh tak sedar sepanjang perjalanan ek.. Hurrrmmm.. Kadang-kadang kitaorang suka buat keje-keje macam ni...

Mommy nak gak amik gmbar pancake mcm dlm iklan tu..siap ada butter ngan syrup tu..hmm...Mommy tak minum coffee.. Tea please..

Hi Mama, makan pagi-pagi..siap mandi pakai baju cantik-cantik nak amik adik hehe.. Saya tak mandi pun..hahaha..


Bestnye tido..hurmmm..


Aiikkk..kat mana aku nih???tiba-tiba kat sini??


Hehehe.. ini musti aku mimpi ni..mcm2 laa.. mimpi2 plak smpai McD..smbung tido..

Nyyuummm...Nyummm.. lepas tu balik, lepas solat subuh.. bleh plak kitaorang sambung tido balik.. Rasa macam... apa yang aku buat tadi ek??? Sorry Agharr.

9 comments:

  1. dah mcm bersahur dah ni mommy

    ReplyDelete
  2. ye tak ye gak kan Su, tp kan.. kalo time bsahur plak x de plak sy bselera & bsemangat mcm nih..hihi

    ReplyDelete
  3. Salam Irtiyah, Alhamdulillah, TQ sudi jnguk blog sy.. be friend..

    ReplyDelete
  4. Rasa macam bulan ramadhan pulka, zatul jelita

    ReplyDelete
  5. Kalau bln Ramadhan x lalu plak sy mkn mcm ni pg2 tu k.melur, kena mengadap nasik baru bsemangat.. tekak melayu lah katakan..hihi

    Terima Kasih K.Melur yg Jelita lg Glamour, sudi singgah kat sini..

    ReplyDelete
  6. jenguk mommy agharr, sedapnye tgk pancake tu, selera saya di sini, hehehehe...

    ReplyDelete
  7. Nnt pg esok eMMe jenguk McD plak order pancake.hehehe

    ReplyDelete
  8. pancake tu mmg sedap!!! suka sgt!!

    ReplyDelete