Tuesday, May 10, 2011

Noor Khairina Damiya'..A Gift From Above...

Petang semalam, selepas balik dari office, kami melawat anak saudara suami saya yang baru sahaja melahirkan Puteri pertamanya.  Sekarang saya dan suami dah bergelar Tok.huhu. Tak mengapa lah.. ape pun, saya tetap gembira bergelar Tok Mommy. Alhamdulillahh..

Jaga-jaga Damiya.... nanti Tok Mommy cium lama-lama sampai kamu terjaga nanti...

Hai.. Baby Khairina Damiya'..  She's A bundle of Sweetness..
 

Tiada lagi yang lebih mendamaikan dan menenangkan selain menatap, memeluk dan mencium bau bayi.. Saya selalu gelarkannya bau syurga.. Dari mana datangnya rahmat ini kalau bukan dari Syurga..


Noor Khairina Damiya' kamu adalah pemberian Tuhan untuk diraikan..

Little tiny feet, So small..So sweet....

Tahniah Kausar dan Asyraf , semoga kehidupan kalian sentiasa dipenuhi Cinta, Kegembiraan, dan Gelak Tawa dengan kehadiran Puteri yang sungguh di Rahmati ini..

4 comments:

  1. suka kan bau bayi..rasa damai sangat....

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, tahniah buat anak saudara suami akak..syukur selamat..

    Hello Noor Khairina Damiya'~ Hello.. (^_^)

    ReplyDelete
  3. Sbb tu saya bygkan Bau baby ni mcm bau syurga Su..hehe.. saya bayangkan aje..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah, TQ Zul..

    Baby Khairina pun say Hello gak kat Zul.. dia ckp "Hello bro"..hihi

    ReplyDelete