Saturday, May 7, 2011

Makan-makan.. terimalah seadanya..

Aktiviti kami malam kelmarin... sempena meraikan yang tersayang.. saya usahakan juga mencari makanan kegemaran ibu saya...

Basbosa..Bassboussa..Bassbousseh..Baklava..lantaklah orang panggil ape pun... .. akhirnya.. dapat juga tempat yang ada jual makanan ni.. Dekat je kat Shah Alam.. Malaysia..Malaysia.. semuanya ada. Alhamdulillah.. Harga pun ok sangat..sekejap aje dah sampai hidangan tu.. belum order pun dah sampai ..hehe..tak de laah.

Kalau sesiapa suka makan yang pedas-pedas, tekak melayu habis macam saya ni, boleh lah bawak cili padi.. huhuhu

ZamZam Arabic Restaurant, Shah Alam


Ini laa Mama saya..hehe.. malu plak nak bergambar..


Saya makan, Chicken Mandy.. ..   



Lamb Mandy.. utk Mama, Hubby saya pun order mcm ni jugak..


Kashkash Kebab.. dah makan separuh tu..tp cover ngan roti..hubby lagi..isshh...issh...

Ermmm Agharr..?? Paling selamat.. Sila lah makan Milk Pudding ye Agharr ku.. Mula-mula macam terkulat-kulat gak dia makan ni.. sebab ada bau jasmine yang kuat...saya ingat diaorang guna rose water...tp memang bau melur pun.. tapi lama-lama.. ok.. no hal punya..Baguss, sama macam Mommy, semua sental.

Wangi-wangi pun, sedap jugak ye Agharr..
 My mum favorite...

Taaadaaaaa.....

Nampak tak yang dah termakan separuh tu..hmmm..
 Agaknya.. siapa lah yang tak sabar-sabar tu ye Mama..Hmmm..hehehe..

Yang bentuk petak macam kek yang dua ketul tu Bassboussa.. Manisssssss... Mama saya suka sangat, rasa yang kat sini ok laa.. cuma pernah makan yang lebih sedap.. ini untuk orang yang suka Manisss.. dan yang tak de kencing Manis..


Baklavaa...Baqlawah..Manisssss .. kalau ada pistachio lagi sedap.. tapi.. Alhamdulillah.. Allah yang memberi segala rezeki dan nikmat.. Nyumm Nyumm..


Agharrr... Macam boring je.... duduk diam-diam ye sayang!
Boring nye Mommy..huhu


Bestnye kalau balik umah..

 Burrrpppp.. Alhamdulillah.. ..

Bye.. Sorry gambar tak terang sebab guna Handphone.. dah tak boleh nak edit dah.. terima lah seadanya entry kali ini ye..huhu

4 comments:

  1. Sedapnya...Selamat Hari Ibu Mommy Agharr & Mama

    ReplyDelete
  2. Hi Umi, time kasih..Selamat Hari Ibu untuk Umi jugak.. dan juga untuk seluruh ibu-ibu dan bakal ibu di dunia ini..

    ReplyDelete
  3. mommy agharr...su dok lalu ja..usha2 nak g..tak terpegi2..nasi arab kat belakang unisel shah alam pun ok jugak dorang kata...jom jom

    ReplyDelete
  4. Ye ke Su, kalau mcm tu nnt sy nak try laa...mna tau nnt bleh tserempak dgn Su nnt.. jom jom..

    ReplyDelete