Saturday, April 16, 2011

What A Girl - Mea Medina


Ini Mea Medina. Anak kawan saya. (unik kann nama dia) Tapi sayang, saya sendiri belum pernah bertemu Baby Mea Medina ni. Sejak kawan saya dalam pantang haritu, saya memandai –mandai berjanji nak menjenguk. Bila semua hal saya bertangguh, sampailah minggu lepas kawan saya ni email, bagitau dah masuk kerja, dah abis pantang, rupanya.

 Ya Allah, kenapa laa saya macam ni. Sejak dia kawin sampai laa dah dapat anak, perangai saya macam ni laah. Janji-janji je (Dosa..dosa). Nasib baik sahabat saya ni orang yang baik-baik, so saya tau, dia tak marah punye..(kot..hehe)

Macamanalah saya boleh berlengah-lengah nak menjenguk baby secomel kamu. Mea Medina, dengar aunty nak cakap (Mama Medina tolong baca kan!) Aunty nak mintak maaf sebab kecil-kecil lagi kamu dah dimungkiri janji. Insyaallah satu hari nanti, aunty mesti jenguk kamu biar aunty dapat cium-cium, cubit-cubit pipi putih gebu kamu tu.

Pada kawan saya Fara Dila, Welcome to Mom's World.

Mea Medina, Selamat datang ke dunia ni, jangan bimbang, kamu akan selalu dilindungi dengan kesejahteraan dan Kasih sayang semua.


Amacam Fara, ko suke tak..hihi Jangan Marah.

No comments:

Post a Comment