Tuesday, April 19, 2011

MU & Liverpool.. Ada Aku kisah!!

Sorry , Mommy tak tau , benda ni boleh buat Abah muncung dan berkerut dahi sepanjang hari bile dapat tau Mommy belikan Agharr jersey Liverpool. Mommy tak tau pasal bola, lagipun jersey tu harga RM 10 je. Sebab tu Mommy beli. Takkan lah nak beli Jersey MU kesukaan Abah lagi. Tak paham lah Mommy...Heishhh..

3 comments:

  1. a'ah umi pun selalu beli ikut suka..yang penting anak2 bolah pakai dan tak panas..

    ReplyDelete
  2. hihi, tu laa umi, sy pun x paham ngan pminat bola sepak ni. Baju 10 hengget bleh jd isu. btol2 ikut suke laa kan..

    ReplyDelete
  3. cu compare muka agharr dgn Javier Hernandez (Chicharito)...hehehe

    ReplyDelete