Thursday, March 17, 2011

Melur Jelita Datang.. Jeng Jeng Jeng





Hai, sejak mula berblog, ini adalah segmen pertama  yang saya join. . Ingatkan lepas Post banyak-banyak, baru boleh join segmen ni. Dah beberapa kali saya keluar masuk kat blog Kak Melur Jelita dok membaca syarat-syarat segmen ni. Tak paham-paham jugak. Tapi tak nak bertanya.hehe. Tapi kali ni saya rasa dah faham dah. (Cuba teka berapa kali saya sebut segmen..)

Kalau dah termasuk kat blog Melur Jelita  ni, saya mesti asyik nak menjenguk aje. Semua post saya nak baca. Seronok, tak payah letak gambar gempak-gempak pun,  ramai orang berduyun-duyun nak follow. First time saya jadi follower ni.

Saya harap, blog Melur Jelita  sentiasa berterusan memberikan kisah-kisah menarik dan nasihat untuk tatapan kita semua. Update kak..jangan tak update.

No comments:

Post a Comment