Sunday, March 27, 2011

Man VS Food ( Itu Saya! )



Pernah tengok tak Man Vs Food kat channel TLC tu.. ke.. rancangan Jalan-jalan Cari Makan ke..(Yang tadi makan burger harga RM100 tu) Saya kalau bab makan ni memang favorite. Saya tau, hidup kat dunia ni bukan makan je semata-mata. Tapi saya memang suka makan. Saya food lover bukan food tester yang suka komplen. Saya suka komplen kalau makanan lambat siap aje (tu pun dalam hati..).

Saya tak makan pun burger besar RM100 tu. Saya kan suka yang murah-murah. Buat sendiri sudah!.


Kalau tengok License To Grill kat AFC tu, dia guna Mince beef dengan Black Pepper ngan garam sikit. Itu aje. Tapi ni, ikut tekak saya.



Tapi roti ni ada bau macam Vanilla Essence sikit. Rasa macam kacau sikit laa.  Dah! Jangan Komplen!.

Makan dan Jagalah Kesihatan!

2 comments:

  1. mcm sdp je,hehe..ika bse pki roti bulat,pastu ltak timun n daging burger je..siap dah..hehe

    ReplyDelete
  2. Hi Ika, pkai roti bulat tu mmg dah kena dah. Saya roti gardenia tu pun jadik buat cover daging burger tu hehe.

    ReplyDelete